Краткосрочное планирование по теме Наурыз мейрамы. Интегрированный урок по английскому и казахскому языку в 6 классе


Урок.СабаK: JазаK тілі, аCылшын тілі.

«Наурыз мейрамы»

Дата.УаKыты: 17.03.2017
Мектеп,школа КГУ «Гимназия№2» Рудный Kаласы
МaCалімніS аты-ж™ні: Коновалова О.П

Сыныбы. Класс: 6 «а»
JатысKан оKушылар саны:
Кол-во уч-ся
JатыспаCандар:
Отсутствовали:

СабаK маKсаттары
Цель урока
Все учащиеся.БарлыK оKушылар ТыSдалCан м‰тін мазмaнын т_сінеді. Тірек с™здерге с_йініп, м‰тінді екі тілде мазмaндайды.(10 с™йлем).
Понимают содержание текста-аудирования. Опираясь на слова-опоры рассказывают (10 предложении) на двух языках содержание текста.
Большинство учащихся.ОKушылардыS басым б™лігі:
ТыSдалCан м‰тін мазмaнын т_сінеді. Тірек с™здерге с_йініп, м‰тінді екі тілде мазмaндайды.(10 с™йлем). МаKал-м‰телдер біледі
Понимают содержание текста-аудирования. Опираясь на слова-опоры рассказывают (10 предложении) на двух языках содержание текста.Знают пословицы –поговорки о празднике.
Некоторые учащиеся.Кейбір оKушылар:
ТыSдалCан м‰тін мазмaнын т_сінеді. Тірек с™здерге с_йініп, м‰тінді екі тілде мазмaндайды.(10 с™йлем). МаKал-м‰телдер, Kосымша аKпарат біледі
Понимают содержание текста-аудирования. Опираясь на слова-опоры рассказывают (10 предложении) на двух языках содержание текста. Знают пословицы –поговоркии дополнительный материал о празднике

Жетістік критерийлері
Критерий успеха
ТыSдалCан м‰тін мазмaнын т_сінеді. Тірек с™здерге с_йініп, м‰тінді екі тілде мазмaндайды.(10 с™йлем).
Понимают содержание текста-аудирования. Опираясь на слова-опоры рассказывают (10 предложении) на двух языках содержание текста.

Тілдік міндеттер
Языковые навыки
Негізгі с™здер мен тіркестер: тойлайды, мереке, мерекелік ас, Kaрымы, наурыз к™же, aлтыK ойындар
Празднуют, праздник, праздничное блюдо, состав, наурыз к™же, национальные игры

АлдыSCы білім
Предыдущее обучение
ОKушалар мемлекеттік мерекелер туралы біледі. Учащиеся знают о государственных праздниках

Жоспар

УаKытты жоспарлау
КезеSдер. Этапы.
Дерекк™здері.Ссылки

Басы
5 мин.












JызыCушылыKты ояту сатысы.Побуждение интереса.
ОKушылар шеSберге тaрып Kимылмен амандасады.
Учащиеся приветсвуют друг-друга на трех языках
Мынау - меніS ж_регім
Б‰рі осыдан басталCан.
Мынау – басым аKылды.
БарлыK – істі басKарCан.
Мынау - меніS он Kолым,
Мынау – меніS сол Kолым
БарлыK істі басKарCан.
ОKушылар пазл суреттері арKылы топтасады(Наурыз мейрамынын суреті) 3 топ
.
Учащиеся групируются собирая пазл-рисунки(Рисунки праздника Наурыз) 3 группы
Суреттерді баяндап, с™йлемдер айтып, сабаK таKырыбын аныKтайды
-ОKушылар, «Jалай ойлайсыздар,б_гінгі сабаK не туралы болмаK?» сaраCына жауап бере отырып, сабаKKа болжам жасайды.
Учащиеся рассказывают на английском, казахском языке, что изображено на рисунке. Говорят предположение тему урока.
-ОKушыларды сабаKтыS таKырыбын,оKыту маKсаттарымен, жетістік критерийлерімен таныстыру.
Ознакомление уч-ся с целью урока и критерриальным оцениванием.
Критерииалды баCалау:
Критерриальным оценивание
ТыSдалCан м‰тін мазмaнын т_сінеді. Понимают содержание текста-аудирования.
Тірек с™здерге с_йініп, м‰тінді екі тілде мазмaндайды.(10 с™йлем). Опираясь на слова-опоры рассказывают (10 предложении) на двух языках содержание текста.
Суреттер

Картинки





http://cmab.kz/upload/userfiles/images/article4654.jpg


Ортасы
30 мин.


М‰тінмен жaмыс. Работа с текстом(аудирование)
Критерриалды баCалау- Критерриальное оценивание: ТыSдалCан м‰тін мазмaнын т_сінеді. Понимают содержание текста-аудирования.
1 Тапсырма-1 Задание: ОKушылар KазаK тілінде Наурыз мейрамы туралы м‰тінді тыSдайды. Учащиеся 2 раза слушают текст на казахском языке. На английском языке задают другой группе вопросы к тексту.
Кері байланыс-обратная связь: «БаCдаршам» суреті арKылы. «Светофор». Учитель определят, у кого из учеников текст вызвал трудности.
«Jызыл» «Красный» - м‰тінді т_сінген жоKпын, я не понял(а) о чем текст.
«Сары» «Желтый» - орташа т_сіндім, понял(а) частично.
«Жасыл» - «Зеленый» - б‰рін т_сіндім, понял(а) все.
Критерриалды баCалау- Критерриальное оценивание:
Тірек с™здерге с_йініп, м‰тінді екі тілде мазмaндайды.(10 с™йлем). Опираясь на слова-опоры рассказывают (10 предложении) на двух языках содержание текста.
2 тапсырма 2 задание:
1 топ «Тарихшылар» 1 группа –«Историки»
2 топ «Туритстер» 2 группа – «Туристы»
3 топ «Жарнамашылар» 3 группа «Создатели рекламы»
€р топ он минут ішінде Наурыз мейрамы туралы екі тілде бірілген тапсырманы, орындайды, KорCайды.БаCалау параCы бойынша ‰р топтыS жaмысын баCалайды
Каждая группа в течении 10 минут должны составить текст на двух языках о празднике Наурыз. На оценочном листе оценивают работу каждой группы
Критеррий
Болды
было
Жартылай болды
частично
БолCан жоK
Не было

С™йлем
10 предложений




С™йлемдер толыK, KызыKты
Предложения полные, интересные




БарлыK топ м_шелері Kатысты, участвовала вся группа




Сапалы таныстыру
Качественное представление




Болды, было – 3 aпай(балла), Жартылай болды,частично – 2 aпай, болCан жоK, не было – 1 aпай


Сергіту с‰ті. Разминка.
-Балалар, мерекелік ас- Наурыз к™жені дайындау керек. ТаKтада «Jазан» ілулі тaрады. Топ оKушалары бірініен соK бірі Kима KаCаздарда жазылCан ингридиент атауларын KазанCа апарып салады.
-Ребята, вам сейчас предстоит приготовить наурыз к™же. На доске висят казаны, вам нужно наполнить их необходимыми ингердиентами. (ингредиенты напечатаны на разрезанных листочках)
Топ жaмыстарын KорCау.БаCалау.
Защита работы в группе.Оценивание.
сурет
флипчарт, фломастер










10 мин



Рефлексия. «Мен саCан айтKым келеді» жaптыK жaмыс.Работа в паре «Я хочу тебе рассказать»
Мен бaл м‰тінді т_сіндім, бaл м‰тінде ......... туралы айтылCан.
М‰тін таKырыбы ..................... туралы, себебі........................
М‰тінніS негізгі ойы ................................, себебі..........................
Учащиеся свой рассказ начинают так: Я понял(а) этот текст, в этом тексте говорится...........................
Идея теста.............................., потому что......................................


СоSы
5 мин

Кері байланыс. Обратная связь
«Жеміс-жидектер аCашы». «Плодовые деревья».На доске висят рисунки яблони и лимона. Учащиеся на стикерах пишут свое имя и определяются с деревом.
«Алма аCашы» - б‰рі т_сінікті, «Яблоня» - на уроке мне все было понятно, «Лимон» ‰лі KышKыл болып тaр «Лимон» - еще не все понятно.
^й тапсырмасы.Дом.задание
Екі тілде «Мереке, мейрам» туралы 6 маKал-м‰телдер жазып келу
На двух языках написать 6 пословиц на тему «Праздник»















Рисунок 2Описание: http://cmab.kz/upload/userfiles/images/article4654.jpgРисунок 1Описание: https://im0-tub-kz.yandex.net/i?id=7400307457b84ebb97e53d8872422367-l&n=1315