Презентация на тему Мехрибонлик — асл фазилат


Таълимий:а)Уқувчиларда мехрибон , оқкунгил, рахмдил хақида тушунча пайдо булади.б)Уқувчилар мехрибон, оқкунгил, рахмдил булишнинг инсон хаетидаги маъносини тушунади.в)Мехрибонлик, рахмдиллик,оқкунгиллик хислатларини узларида мужассам этиб , хаетда қуллай олишни урганади.Ривожлантирувчи: Уқувчиларнинг узаро бир-бирига булган хурмат муносабатларини ривожлантириш.Тарбиявий: Уқувчиларни мехрибонлик рухида тарибялаш. Жилмайиб қуеш бугун,Қаради менга хам.Жилмайиб қуеш бугун,Қаради сенга хам.Чарақлаб нурин тукди. Гурух номлари:МЕХРИБОНЛАРОҚКУНГИЛЛАРРАХМДИЛЛАР Менинг фахрланадиган одамим-онам , чунки.........Менинг фахрланадиган одамим-дадам , чунки.........Менинг фахрланадиган одамим-устозим , чунки.........Менинг фахрланадиган одамим-дустим , чунки......... Уй вазифасини сураш:Фикрни уз уйларингиз билан тугатиб , мухим сузларни навбат билан жойлаштиринг Утилган мавзу юзасидан саволлар бериш: Фахрланиш сузини қандай тушунасиз?Сиз қандай ишингиз билан фахрланасиз?Мақтанчоқ инсон қандай булади? “Жамиятдаги мехрибонлик”. Янги мавзу асосида сухбатлашиш. Мехрибонлик деганимиз нима?Мехрибонликни қандай курсатиш мумкун?Узингиз кимга мехрибонлик курсатгансиз? Одамлар бир-бирига илиқ туйғуларини билдириб, фақат яхшилик, эзгалик қилиш орқали мехрибонлик курсата олади.Барча нарсанинг дунега келиши эса , чексиз мехр-мухаббатдан пайдо булади.Табиатнинг бутун мавжудотга бирдек мехрибонлиги хам шунда. Дам олиш дақиқаси:Уқувчиларни мехрибонликка тарбиялаш учун “Мехрибон юрак” номли уйин ташкил этиш. “Боланинг мехрли юраги,Одамга бахт ва шодлик тилайди”. Нақл сузлар билан иш: “Мехрибонлар” гурухига “Мехрибонликни онадан урган”.“Оқкунгиллар” гурухига “Узинга хам, узгага хам яхшлик тила”.“Рахмдиллар”гурухига “Мехрибонлик, мухаббат,олижаноблик, ростгуйлик, оқ юракдан чиқади.” Дафтар билан иш: “Мехрибонликни қуйидагича тасаввур этамиз”, мавзусида колладж ясаш. Уйга вазифа: “Мен мехрибон боламан” мавзусида узингиз қилган эзгу ишларингиз хақида кичик хикоя езинг. Болалар табиатимиздаги барча жонли ва жонсиз нарсалари атрофдагиларга уз мехр -мухаббатини сочиб туради. Мас:Қуеш атрофдагиларга иссиқлик ва еруғлик бағишласа, дарахтлар мева ва тоза хаво бағишлайди, шундай биз хам атрофдагиларга мехрибон оқкунгил , рахмдил булишимиз керак : Шундагина жамиятимиз ривожланиб, ватанимиз гуллаб яшнайди. Қани уқувчилар айлана булиб навбатма-навбат кимнинг еки ниманинг мехрибон эканлигини айтиб етказайликчи: Дарсга якун ясаш: Светофор усули орқали дарсга рефлексия ясаш: Дарс менга жуда екди. Еқмади. Зерикарли булди. Узлаштириш А.Қасеновнинг «Ақ мамам » ашуласини биргаликда айтиш. Тинчлик дақиқаси: Дарсга иштирок этганларингиз учун барчангизга рахмат.