Сценарий проведения выпускного вечера


«Утверждено»«Согласовано»«Согласовано»
Директором школы:Председателем сумоннойначальником УО:
_______/Сарыглар К.К./администрации:_________/Монгуш Т.Д./
13.06.13г_________/Ооржак А.Д./

Сценарий
выпускного вечера
«Прощай, любимая школа!»
МБОУ Бора-Тайгинской средней общеобразовательной школы

Подготовил: Ховалыг Артур Кошкар-оолович
с.Бора-Тайга, 2013
Бора-Тайга ниити билиг ортумак школазынын Доозукчулар кежээзинин сценарийи
(Зал байырлыг шинчилиг дериттинген)
Хогжум (Школа амыдыралынын дугайында)
(«Школьный вальс», «Школьные годы» и т.п.)
Ведущий 1. – Добрый вечер! Дорогие гости, родители!
Ведущий 2. – Кежээкинин мендизи-биле, хундулуг, башкылар, ада-иелер!
Школа! Чудесный наш дом!
Ты всегда,как горячий родник
О тебе, как о матери, помнит
С благодарностью твой ученик!

Эртем-билиг чедип аары-
Ээрем-далай кежери дег.
Кадыр туруг шыпшыындыва
Халбактанып унери дег.
Ведущий 1. – Хундулуг олуттарынче 2013 чылдын доозукчуларын изиг-изиг адыш часкаашкыннары-биле киирерин чопшээреп корунер.
/зал туруп кээр/
Школачы чылдар-билебайырлажып,
Чаа улуг амыдырал эжиин ажып,
Чырыткылыг келир ойже базым кылып,
Хундуткелдин лентазын кезер-дир бис.
Хундуткелдин лентазын кезер эргени __________________________________
Ведущий 2. – В торжественный зал приглашаем виновников торжества -
Выпускников 2013 года
А также приглашаем классного руководителя Куулар Розалию
Бораевну
/Хогжум адаа-биле оожум кирип, олуттарынче орар/
/чангыстап адаар/
- Дараазында кежээнин хундулуг олуттарынче аалчыларны,
Ада-ие, удуртукчуларны чалап тур бис. /Хогжум/
Школа директору Сарыглар К.К.
Ооредилге эргелекчизи Тулуш Е.С.
Кожууннун ооредилге килдизинин _____________________
Кожуун чагыргазынын________________________________
Ада-иелер мурнундан________________________________
Суму чагыргазынын__________________________________
Суму баштыны______________________________________
Ведущий 1. – Дорогие выпускники! Уважаемые учителя!
Хундулуг ада-иелер, чалаткан аалчылар! Школа амыдыралында
оорунчуг-даа, мунгаранчыг-даа байырлал болур – доозукчу
кежээни ажыттынган деп чарлап тур бис.
Ведущий 2. – Доозукчулар байырлалы – тоогуге бир янзы уттундурбас артып
калыр кайгамчык байырлалдарнын бирээзи. Кижи бурузунун
сеткилинге онзагай бооп артып калыр чараш байырлал.
Ведущий 1. – Дорогие выпускники! Сегодня на нашем празднике мы
гордостью подводим итоги выпускного года
Ведущий 2. – Сегодня вы делаете первый шаг по дороге жизни. Так пусть
этот шаг вы сделаете с уверенностью в победе, пройдя рубеж
между детством и юностью, ведь за ним новая пора – вашей
уже взрослой жизни.
Ведущий 1. – Эргим доозукчулар, эрткен оруувусче хая корнуп, чылыг
сактыышкыннарны кылып корээлинер. 200 -200 ооредилге
чылынын сентябрь 1-де курзукпайлар силерни - ___________
_____________________________________________________
хулээп ап, 7 чыл иштинде силернин хой янзы аажы-чанынарны
билип, чассыдып, бажынарны суйбап чорааш, быжыг бут
кырынга тургузуп каан башкыларынар:_____________________
_______________________________________________________
Ведущий 2. – Эргим башкыларвыска хогжумнуг байыр чедириишкини
(Ыры «Башкыларым»)
Ведущий 1. – Дараазында байырлалывыстын кол кезээнче кирер-дир бис.
ортумак (долу) нити билиг школазын доосканын болгаш ону
шынзыдып турар кол документ – аттестаттарны тыпсырынын
дугайында дужаалды номчууру-биле состу директорнун
ооредилге талазы-биле оралакчызы Тулуш Елена
Сарыгларовнага берип тур бис.
Аттестаттар тыпсыры: Музыка. Фанфары.
Амыдырал – депшилгенин
Алыс быжыг дулгууру боор
Алдын бижик хээлеп каастаан
Аттестаттар – холувуста.
Ведущий 2. – Состу миллионер, мурнакчы, чогаадыкчы школавыстын
директору Сарыглар Кара-Кат Конгар-ооловнага бээр-дир бис.

Ведущий 1. - Сегодня на нашем празднике мы с гордостью подводим итоги
школьных год.
- Для поздравлений и награждений мы приглашаем:
1. Представителя сумонной администрации________________
2. Представителя Управления Образования_________________
3. Представителя Администрации кожууна _________________
4. Представителя школы:________________________________
Ведущий 2. - 1. Награждения выпускников – одаренных, способных, ищущих
новых познаний. Добились они успехи не только в силу своей
личной целеустремленности и тяги к знаниям, но и благодаря
пониманию, поддержке и воспитанию, которые они получили
от своих учителей и родителей.
2. Награждаются выпускники, которые добились результаты в
Области культуры и искусства:_________________________
3. В области спорта
Ведущий 1. - Эртем-билиг чедип аар дээн сорулганар
Эге-ле хей хилис барбаан, доозукчулар
Алдын-биле сиилип бижээн атестаттар
Амыдырал чаа орун айтып шылгаар

Ыры. «Доозукчунун вальзы». /Доозукчулар вальстаар/
Ведущий 2. – Дорогие выпускники! Приглашаем вас на прощальный
школьный вальс.
Ведущий 1. - /Доозукчуларга сос/
Уруг чаштан доруктурган
Школавыс алдар-адын камнап чоруул
Базым санай дадыктырган
Башкыларнын чагыг-созун утпайн чоруул.
Доозукчулар ______________________________________________
Ведущий 2. – Эн-не баштай холум ужуун
Эдип, чазап айтып берген
Ишчи-бодуун ынак башкым
Ием ышкаш болуп чору
- Эге класска башкызынга сос:______________________________
Ведущий 1. – 11-ги класс доостурган
Онза ынак башкывысты.
Башкы созу кажанда-даа
Башкарыкчы шолбан болур.
- Доостуруп турар башкызынга сос:_________________________
Ведущий 2. – Ава кижи байлакшылы – толу ол-дур
Ада кижи чоргааралы – салгалы-дыр.
Ада-ие чагыг созу – Хоойлу-дур.
Арта баспа – торел угун адын камна.
-Ада-иеге сос_____________________________________________
Доозукчуларга чагыг.
Ведущий 1. Боунгу школанын Доозукчу кежээзи дараазында чуулдерни сагындырып тура: чаш, ада-иелеринер, эргим башкыларынарнын силерни ажаап-карактаар, азыраар хулээлгези доступ турары, школачы чылдарынарнын тонгкни, конга уну-биле денге чаржып халчыр элээди уелеринернин эрткени, школачы парталарга хой чылды кады ойнап-хоглеп, эки-бакты денге коруп, улежип чораан оорлеринерден ангыланып, ТОО-быдаргай тарап чоруурунар, бот харыысалга, бот-тускайлан а м ы д ы р а л. Силе ам улуг кижилер силер. Кандыг-ла бир ажыктыг ууле-херекке боттарынарны бараалгадыр уенер келгени бо.
Ведущий 2. Амыдырал хову эвес,
Ажар арттыг, кежер хемниг.
Ону чурттап кежерин сен
Оюнчук деп бодавайн чор…
Ведущий 1. Уруг чаштан доруктурган
Школанын алдар-адын камнап чору
Базым санай дадыктырган
Башкыларын чагыг-созун утпайн чору!
Ведущий 2. Авазынын аа-суду
Ачазынын эргеледии
Башкызынын чагыглары
Эргим черин хайырлалы
Эштеринин сумелери
Эгиир шагда унемчелиг
Кажанда-даа утпайн чору!
Ведущий 1. – Ынчангаш силерге амыдыалдын ээр-дагыр, аар-берге шылгалдаларынга кадыг-быжыг, угаан-медерелдиг, туруштуг болурунарны кузедивис. Силерден толептиг кижилер унер деп кезээде бузурээр бис, ынаныр бис.
Школанар, торээн суурунар, кожуунунар, республиканар адын бедик тудуп чорунар! Чоруунар чогунгур, чолунар ак болзун эргим бистин оореникчилеривис, доозукчулар!
Ведущий 2. Дорогие родители, учителя, просим пригласить вас на последний школьный вальс вместе с детьми. /Звучит песня «Когда уйдешь со школьного двора»/
Что ж, в добрый путь, выпускники,
Шагать вам дальними путями,
Ни перед чем не отступать,
И все намеченное вами
Пусть будет сделано на «пять».
Ведущий 1. – Уважаемые выпускники, гости и учителя мы просим вас в банкетный кабинет, где вас ждет продолжение нашего праздника.
Дискотека. Игры
Ведущий. Выпускники, у вас было много учителей, талантливых и мудрых.Учителя, у вас было в этом классе много выдающихся личностей. Сейчас мы всё про вас и узнаем. Можете говорить только правду, кое-что кроме правды и не совсем правду, т.е. все, что лежит на сердце.Вопросы учителям.1. Откуда берутся нерадивые ученики?2. Есть ли витамины в плодах просвещения?3. Из чего сделаны мальчики и девочки? Как это проявляется на уроках?4. Назовите сленговые словечки, которые вы позаимствовали из лексикона ваших учеников.5. Чем вам запомнился 11-й класс?6. Кто был в классе самым-самым?7. Если бы вам предстояло потерять голос, то какие пять слов (только 5!) вы сказали бы ученикам перед тем, как навек умолкнуть?8. Кого из учеников вы можете назвать самой большой головной болью?9. Сколько контрольных работ вы провели в этом классе?10. Сколько ступенек у лестницы перед входом в школу?11. Если бы вы решили заказать для учеников этого класса музыку, что бы вы выбрали?12. Какое время года вы больше всего любите и почему?Вопросы выпускникам.1. Хотелось ли кому-нибудь из вас когда-нибудь сжечь школьный журнал?2. Куда уходит детство?3. У кого из учителей самый запоминающийся голос?4. Часто ли ты сбегал (а) с уроков?5. У кого ты любил (а) списывать?6. Кто самый младший по возрасту в вашем классе?7. Пятерка по какому предмету для тебя была самой радостной?8. Какой предмет вы изучали все 11 лет и за 11 лет его название не изменилось?9. Твой самый любимый момент на уроке?10. Твое самое любимое место в школе?11. Твоя будущая профессия?Ведущий 1: Сегодня мы, выпускники 2013 года, открываем новую традицию, которой должны следовать последующие поколения выпускников, - это клятва верности родной школе.ведущий 2: Для зачтения клятвы прошу всех выпускников встать. На сцену приглашается выпускник/ца/ школы...Зачитывается клятва.Выпускник: «Мы, выпускники МБОУ Бора-Тайгинской СОШ 2013 года, торжественно клянемся:быть верными родной школе,не забывать своих учителей и одноклассников,служить верой и правдой своей родине,добиться успеха в жизни, чтобы родная школа могланами гордиться.КЛЯНЁМСЯ! КЛЯНЁМСЯ! КЛЯНЁМСЯ! Выпускники садятся.1-й выпускник:В этот тёплый и ласковый вечер Нам, конечно, взгрустнётся с тобой. Это наша последняя встреча, Это наш с тобой бал выпускной. 2-й выпускник:Вот сейчас вы все вместе сидите, Посмотрите друг другу в глаза. И вполголоса друга спросите: «Как же ты без меня?» «Как же я без тебя?»