Комплексная работа за второе полугодие 2 класс


Комплексная работа за второе полугодие 2 класс
Фамилиязы, ады__________________________________________
Хүнү __________________________ Класс ________________

Ажылдың кол кезээнде онаалгаларны чурум ёзугаар
шуптузун шын күүседирин кызыт.
1-ги онаалга. Сөзүглелди иштиңде номчуп эгелээш, башкының сигналының соонда, четкен сөзүңнү демдеглеп ал. Сөзүглелди төндүр номчу.
Эзир болгаш диис Суур артынга шыкка диис үш оолдары-биле ойнап турган. Часкы хүн караа чылыг. Бичии ѳг-бүлениӊ иштиниӊ ѳѳрүшкүлүү хѳлчок. Хенертен улуг ала эзир келгеш, дииспеектерниӊ бирээзин теве-ле берген. Араатан ужуп үнүп четтикпээн. Иези диис эзирден сирбектенипкен. Демисел-даа эгелээн.
Эзир баштай тиилээр чазып турган. Диистиӊ бир караан деже соктапкан. Диис кортпаан.
Диис сѳѳлгү күжүн чыып алгаш, эзирни черже сы муна берген. Ол-ла уу-биле эзирниӊ бажын ызырыпкан. Бодунуӊ балыгларын херекке албаан. Диис оглун чылгап эгелээн.
2-ги онаалга. Сѳзүглелдиӊ маадырларын айыт. 
а) б) в)
диисүгү эзир □ □ □ г) д) е)
ары диис оолдарыпага □ □ □3-ку онаалга. Сѳзүглелден бир домактан шилип алгаш, дүжүрүп бижи.
___________________________________________________________________________________________________________________________
Хынааш, частырыглар бар болза, эдип ал.
4-ку онаалгаҮш диис оолдарыныӊ буттары чежел?
а) 6 б) 12 в) 8
5-ки онаалга1.Сѳзүглелде каш дириг амытан база каш куш барыл? Чурагайлар-биле бижи.
дириг амытан □ куш □
Сѳзүглелде дириг амытаннар куштардан каш хѳйүл? Бодаанын бижи.
6-гы онаалга.
Шимчевес деп сөсте ыыткыр ажык эвес үжүктерниң адаан шый.
Диис - ү үн, үжүк.
Немелде кезээ.
7-ги онаалга. Азырал дириг амытаннарны айыт.
□ суур □ диис □ хүн □ эзирЗадание 8 Запиши ,сколько звуков и букв в этом слове:
Кошка-- … звуков, … букв
Подчеркни мягкие согласные звуки : котята
Задание 9 Рассмотри схему. Соедини эти рисунки стрелками.
карандаш Кто?
кошка
мальчик Что?
село
орел лягушка
Задание 10.
Сѳзүглелде сирбектенипкен деп сѳстуӊ утказын тайылбырла.
_____________________________________________________
_______________________________________________________