интегрированного урока по математике и биологии Математический Брейн-Ринг (5 класс)


Машиналарнын турар чери: I тур: 1. Саннарнын будун кезээн ангыланар: 1 команда 2 команда 2. Холушкак санны шын эвес уурмек санче кииринер: 1 КОМАНДА 2 КОМАНДА 3. Санны уурмек сан хевиринге бижинер 1 КОМАНДА 2 КОМАНДА 4. Уурмек саннарны денненер: 1 команда 2 команда 5. Сананар: 1 команда 2 команда II тур: б) в) Харыыларын чечектер аразындан тывынар: а) А фигура 4 дорт-булунчуктардан тургустунган. Дорт-булунчук бурузу оскезинден 1см биче. Дурген бодааш шанналды ал! 18,34 + 7,14 = АА – 23,17 = В В * 2,5 = С С : 5 = Е Кыдырааш25,48 Ручка1,155 Шугум5,775 Карандаш2,31 Бодалганы боданар: Геологтар 7 ангы унелиг даштар тып алганнар. Даштарнын дензизи 1кг, 2кг, 3кг, 4кг, 5кг, 6кг, 7кг. Ол даштарны геологтар 4 ангы рюкзакче ден-ден кылдыр суп алганнар. Канчаар суп алганын тывынар. Харыызы: Геологтар бир рюкзакка-ла 7 кг унелиг даш суп алганнар. Виноград № 378 Онаалга: № Немелде онаалга:Уш согун-биле аткаш 100 очкону ап болур кандыг-кандыг аргалар барын тып? Бо бодалганы ада-иенерге бодаткаш харыызын ботарынарныы-биле денненер. 30 75 10 25 45 5 20 35