?здік жас педагог-2016 бай?ауыны ?ткізу ?зірлемесі

«^здік жас педагог-2016»
байKауыныS салтанатына арналCан сценарий
Сценарий конкурса «^здік жас педагог – 2016»
(Звучит музыка вальса. Мероприятие открывает студенты, которые танцуют вальс)
Cтудент ІІ-курса Кирисхан Орденг_л
`стаз деген – жарыK к_ні CаламныS,
`стаз деген – анасы ол адамныS.
Б_кіл ‰лем мойындайды еSбегін,
Сен де одан адам болып жаралдыS.
`стазыSды т_сінген сен тереSнен,
Бар ‰лемге еSбегімен еленген.
СеніS баCыS ™рге Kарай ™рлесе,
Ол да бірге KуанышKа кенелген.
Сол арKылы сен де ™мірді жалCадыS,
Ізгі іс Kой, aстаз тілін алCаныS.
МаKтау алсаS aстаздардыS алдында,
Ол ™зіSніS орындалCан арманыS.
`стаз с™зін айтып ж_рдік ‰н Kылып,
Одан басKа ж_рген кім бар жанды aCып.
`стаз деген – aлылардыS aлысы,
Jасиеті бас иелік м‰Sгілік!
Ел туралы ™леS (Би) музыкальный номер 1























(Фанфары ойналып 2 ж_ргізуші ортаCа шыCады)
Ж_ргізуші: Jайырлы к_н Kaрметті KонаKтар!
Ведущий 1.  Добрый день, дорогие гости!
Ж_ргізуші: Армысыздар Kaрметті aстаздар!
Ведущий 2.  Здравствуйте, уважаемые педагоги!
Ж_ргізуші: Колледж іщілік «^здік жас педагог-2016» байKауына хош келдіSіздер!
Ведущий 1. Мы рады приветствовать вас на конкурсе «^здік жас педагог -2016».
Ж_ргізуші: Елбасы Нaрсaлтан €бішaлы Назарбаев :
«БолашаKта еSбек етіп, ™мір с_ретіндер – б_гінгі студенттер, aстаз оларды Kалай т‰рбиелесе, JазаKстан сол деSгейде болады. СондыKтан aстазCа ж_ктелетін міндет ауыр. `рпаKKа т‰рбие беру, білім н‰рімен сусындату – екініS бірініS Kолынан келе бермейді»- деп нaсKаCандыKтан , бaгінгі байKау шыCармашылыK т‰жірибе алмасу маKсатында ™ткізіледі.
Ведущии: Сегодня наш конкурс проводится  в целях распространения опыта творчески работающих педагогов, которые в отличие от природных звезд не только горят сами, но и своей энергией, неравнодушием зажигают других.
Ж_ргізуші: БайKауCа Kатысушы жастарCа Kошеметін к™рсетіп, аK тілегін білдіруші- колледж директоры Мухамедиев Мурат Заекеaлына с™з беріледі.
Ж_ргізуші.
`стаз болу – ж_ректіS батырлыCы,
`стаз болу – сезімніS аKындыCы,
`стаз болу – мінездіS к_н шуаCы,
АзбайтaCын адамныS алтындыCы – деп байKауCа Kатысушы жастарды сахына т™ріне шаKырамыз.
Ведущий 1
Пусть прозвучат стихи и песни,
Ведь вновь пришел нам славить срок
Мудрейшую из всех профессий
С великим званьем – педагог!
Эта сцена ждет своих героев - итак, встречаем!
На сцену приглашаются конкурсанты (стоят полукругом)
Тізім бойынша кезекпен оKу

Ф.И.О. участника
Должность


1
Халман Есентай
Денет ‰рбиесі п‰ні оKытушысы


2
Хапархан Алтай
ОKу ™ндірісі шебері


3
Ахметжанова Алима Манарбековна
Физика п‰ні оKытушысы


4
Амантаева Жанаргул Аргыновна
Тарих п‰нініS оKытушысы


5
Jaрмет Ерасыл
ОKу ™ндірісі шебері






Ж_ргізуші: Кез келген байKау- ол шыCармашылыK жaмыс. БайKау шабыт пен ‰ділеттілікті талап етері аныK.
Ведущий 2. В жюри такие педагоги! Мудрые, умные, строгие. Их строгость берет за душу и, конечно не дает расслабляться!!!
Ж_ргізуші: БіздіS байKауCа ‰діл баCа беретін к‰сіби білікті Kазылар алKасымен танысайыK!
Ведущий:Уважаемые  преподаватели и гости, разрешите представить вам наше профессиональное жюри:
Мухамедиев колледж директоры
Мурат Заекеевич

Шарипова директордыS оKу ісі ж™ніндегі орынбасары
Роза Жабагиновна


Оспанов председатель «Профсоюза»
Мырзамсейт Ермекбаевич

Мельченко Победитель конкурса «^здік педагог- 2015» Елена Ивановна преподаватель спецдициплин высшей категорий

Ведущий :
Функции счетной комиссии будут осуществлять преподаватели:
1-Ардагер Jайрат- программист
Ведущий: А теперь начинаем электронную жеребьевку, которая определит под каким номером будут выступать наши конкурсанты.Уважаемые конкурсанты, прошу Вас по очереди подходить к тумбе и нажать кнопку «Выбрать номер»
Ведущий
Спасибо, вам милые конкурсанты,
За достижения, музу и таланты.
Пусть славятся сегодня ваши дела
Участникам конкурса – честь и хвала!
(Аплодисменты!!!!!!!!)
Ж_ргізуші: Jaрметті Kатысушылар сіздер орындарыSызCа жайCасуларыSызды сaраймыз!!
Участники могут готовиться к первому туру конкурса.
(Конкурсанты уходят готовиться к 1 туру)
Музыкальный номер 2
Ж_ргізуші: «^здік жас педагог - 2016» байKауыныS алCашKы кезеSін бастаймыз.
Ведущий: Мы напоминаем, что первый этап конкурса «^здік жас педагог - 2016» Самопрезентация преподавателя «Я – педагог и это прекрасно!». Регламент презентации - 5 минут. Максимальное количество баллов – 7.
Первым покажет свой профессионализм и творчество участник под
№ 1__________________________________________________________


Ведущий
На этом первый этап конкурса завершен. Слово предоставляется счетной комиссии для оглашения результатов самопрезентации преподавателей.
Ж_ргізуші: № Kатысушы АЖТ aпайлары. ( Кезекпен aпайды хабарлау)
Ведущий: Участник под номером № его балы

На сцену приглашаются конкурсанты (стоят полукругом)
БайKауCа Kатысушыларды ортаCа шаKырамыз)

Ведущий :
Второй этап конкурса «Нестандартная ситуация «Педагогический лабиринт»
Ж_ргізуші : €р KатысушыCа берілген педагогикалыK жаCдаятты шешуге 3 минут беріледі
Ведущий
Каждому конкурсанту по очереди предлагается для решения воображаемая педагогическая ситуация. Напоминаем, что регламент конкурса - 3 минуты. Максимальная оценка – 5 баллов.
(СaраKтарды таратып беру, кезекпен жауап беру)

Ведущий : И так начинаем с первого конкурсанта
7
Ж_ргізуші: Jaрметті Kатысушылар сіздер орындарыSызCа жайCасуларыSызды сaраймыз!!
Участники могут готовиться к третому туру конкурса.
Ведущий
Дорогие друзья, гости нашего мероприятия! Завершился второй этап конкурса и мы вместе с участниками с нетерпением ждем результатов! Слово предоставляем счетной комиссии! Ж_ргізуші: ( Кезекпен aпайды хабарлау)
Ж_ргізуші: № Kатысушы АЖТ aпайлары. ( Кезекпен aпайды хабарлау)
Ведущий: Участник под номером № его балы
Музыкальный номер 4
Ведущий
Следующий конкурс - домашнее задание «Я приглашаю Вас в свой мир», раскрывающий мир увлечений конкурсанта, его хобби. Регламент 5 минут. Максимальная оценка –7 баллов
Ведущий
Завершен третий этап конкурса .Слово предоставляем счетной комиссии!
Ж_ргізуші: ( Кезекпен aпайды хабарлау)
Ведущий
БайKаудыS т™ртінші кезеS «ШыCармашылыK зертхана» жалCасады.
€р Kатысушы 5 минутта ™зініS ‰дістемелік – шыCармашылыK жaмысын KорCайды. ЖоCарCы балл-10
Ведущий : Обьявляется 5 минут ны перерыв. После перерыва продолжается четвертый этап этап конкурса «Творческая лаборатория» преподавателя. На защиту творческой лаборатории отводится 5 мин. максимальная оценка конкурса - 10 баллов.

Музыкальный номер 3
Ж_ргізуші: БайKаудыS т™ртінші кезеSі м‰ресіне жетті. Jазылар алKасыныS баCаларына назар аударайыK!
Ведущий
Дорогие друзья, гости нашего мероприятия! Завершился четвертый этап конкурса и мы вместе с участниками с нетерпением ждем результатов! Слово предоставляем счетной комиссии!
Ж_ргізуші: № Kатысушы АЖТ aпайлары. ( Кезекпен aпайды хабарлау)
Ведущий: Участник под номером № его балы
Ведущий : Уважаемые конкурсанты вашему вниманию итоги результатов оценивания портфолио. Максимальная оценка –7 баллов

Закрытие конкурса и награждение участников

Ж_ргізуші:
АрманCа алда к_ткен асыCамыз. Біз Kалай толKын атпай басылармыз. `стаздар сайысыныS соSCы с™зін, Естігенше біз енді асыCамыз. БайKауды Kорытындылап оза шауып алCа суырылып шыKKан жас педагогтыS есімін бірге білейік. Сол _шін ‰діл Kазы алKаларына с™з кезегін береміз.

Ведущий
Для поздравления на сцену приглашается председатель «Профсоюза» Оспанов Мырзамсейт Ермекбаевич

Ведущий
Для поздравления на сцену приглашается Мельченко Елена Ивановна
Победитель конкурса «^здік педагог- 2015» преподаватель спецпредмета высшей категорий

Ж_ргізуші: Kатысушыларды KaттыKтау маKсатында оKу ісініS меSгерушісі Шарипова Роза ЖабагиновнаCа с™з беріледі.

Ведущий
Мы переходим к самому интригующему моменту церемонии награждения.
Jатысушыларды марапаттауCа колледж директоры Мухамедиев
Мурат Заекеевичті шакырамыз.






Колледж ішілік «^здік жас педагог 2016» конкурсында III орынCа ие болCан: _____________________________________________

Колледж ішілік «^здік жас педагог 2016» конкурсында II орынCа ие болCан: ________________________________________________
.
Колледж ішілік «^здік жас педагог 2016» конкурсында I орынCа ие болCан: ___________________________________________________
.
JaттыKтаймыз! Фанфары!!!

Ведущий
Уж много лет горят огни
Но это лишь начало для отсчета.
Финала нет. Есть новые пути
Для высшего, для звездного полета.
Ж_ргізуші: Jымбатты байKауCа Kатысушылары!
Осымен «^здік жас педагог-2016» байKауы м‰ресіне жетті.
Ведущий 1. Дорогие друзья! На этом церемония конкурса профессионального мастерства «^здік жас педагог 2016» подошла к концу!
Ведущий :
М‰Sгілік еліміздіS aстаздары білікті
Жастары білімді болсын!!
Келесі кездескенші сау болыSыздар!

Уважаемые жюри и участники конкурса! Просим Вас пройти на сцену для коллективного фото на память.


























1. Сіз сабаKты слайд т_рінде дайындап келдіSіз. Оны бір студент интерактивті таKтаны Kосамын деп ж_ргенде б‰рін ™шіріп алады, не істер едіSіз?
2. СтуденттердіS д‰птерін баKылап ж_рдіSіз. Бір студент д‰птеріне сіздіS суретіSізді салып мазаK етіп жазып KойCан. Не істер едіSіз?
3. Бір студентке мыKтап aрысып алдыSыз. Ал ол оKу ісініS меSгерушісіне барып апай басымнан aрды деп арыз айтып, ертіп ‰келді. СіздіS ‰рекетіSіз Kандай?

4. Мектеп ‰кімшілігі СіздіS сабаCыSызCа Kатысып, KaжаттарыSызды тексерді. Jауіпсіздік Kaжаттары дайын емес. Сіз не істейсіз? СіздіS ‰рекетіSіз.

5.  «Бір студент _немі сабаKKа aKыпсыз келеді, шашы ™скен, киімі _тіктелмеген, біраK осы т_ріне Kарамастан _немі сабаKKа дайындалып келуге тырысады. Топ арасында ешKандай достары да жоK, ешкіммен араласпай ™з бетімен ж_реді.» СіздіS іс-‰рекетіSіз, Kандай жaмыс т_рлерін ж_ргізер едіSіз?
6. Учащийся говорит учителю, демонстрируя излишнюю самоуверенность: «Нет ничего такого, что я не сумел бы сделать, если бы захотел. В том числе мне ничего не стоит усвоить и преподаваемый вами предмет». Какой должна быть на это реплика учителя?
7. Сізді бір жоCарCы курстыS студенті aнатып KалCанын айтып, дос болуCа шаKырады, не істер едіSіз?
8. Сіз сабаKKа кірген кезде, таKтадан ™зіSіздіS карикатурасын к™рдіSіз.
Не істеу керек?
9 . «СіздіS сыныбыSыздаCы оKушыныS отбасылыK жаCдайына байланысты ата-аналарымен Kарам-Kатынасы ™те т™мен. Б‰лкім сол себептен сіздіS оKушыSыз _немі _йіне бармай мектепте ж_реді немесе к™шеде KаSCыбастыKKа салынады. Араласып ж_ретін ортасындаCы оKушылар да лайыKты емес. Ата-анасыныS тарапынан Kажет етпейтіндей Kатынас байKалады.» СіздіS іс-‰рекетіSіз?

10. Учащийся в разговоре с учителем говорит ему: «Я хотел бы, чтобы вы относились ко мне лучше, чем к другим учащимся». Как должен ответить учитель на такую просьбу ученика?








15