Конспект урока по осетинскому языку и литературе Нет ничего лучше друга


Конспект открытого урока
Дата: 27.04.15г.
Количество учащихся: 18
Ирон œвзаджы урок 4-œм къласы.
Темœ: Цы ис хуыздœр хорз œмбалœй.
Нысан: 1. Скъоладзаутœн бамбарын кœнын ног œрмœг.
2.Ног дзырдтылбакусын ( œмбисœнттœ).
3. Текстыл куыст. Аив кœсын , лœмбынœг хъусын,œмœ зонын тœлмац кœнын.
4. Тест текстмœ гœсгœ.
5. Фœйнœгыл куыст, (фœлтœрœнтœ).
Урочы œрмœг: тстытœ, интероктивон фœйнœг, чиныг.
Урочы хуыз: Ног œрмœгыл кусын урочы.
Анализ урока в соответствие с требованиями ФГОС
Дата: 27.04.15г.
Класс: 4 « Б» учитель : Кусова Фатима Х.
Количество учащихся:
Тема урока: Цы ис хуыздœр хорз œмбалœй.
Тип урока ОНЗ.
Дидактическая задача урока;
Познакомить учащихся с новой темой.
Поработать над новыми словами . Работа над текстом.
Тесты по тексту.
Работа у доски
Цели урока:
Проявить любовь к дружбе .Научить детей обсуждать цели урока.
Урочы цыд.
Бацœттœгœнœн рœстœг.
- Зœгъут ма, скъоладзаутœ фœрстытœн дзуапп дœттынц.
( къуырийы бон, цал боны ис къуырийы, знон цавœр бон уыди, райсом цавœр бон уыдзœн).
Афœдзы афонтœ цал сты,лœмбынœг дœр œрлœуын уалдзœгыл, ( цœмœй бœрœг у, уалдзœг кœй ралœуыд , уый?)
(сывœллœттœ дзуапп дœттынц нывмœ гœсгœ).
1-аг слайд

Ног œрмœг.
2-аг слайд

Фанетикон зарядкœ.
Кавказаг дамгъœтœй сывœллœттœ аразынц дзырдтœ, дзырдбœстытœ,хъуыдыйœдтœ.
-Куыд œмбарут мœнœ ацы œмбисœндтœ?
3-аг слайд
Дœхи куыд уарзыс афтœ де мбалы дœр уарз.
Ǽцœг œмбал зын рœстœг сбœрœг вœййы.
- Чи у œмбал? ( сывœллœттœ дзуапп дœттынц)
Дзырдуатон куыст,( зонгœ кœнын ног дзырдтимœ).
Текстыл куыст.
Аив кœсœм текст,тœлмац œй кœнœм, хи ныхœстœй дзурœм.
Текстмœ гœсгœ тестытыл бакусын.
КТД – текстмœ гœсгœ « œцœг œмбал» ( фарс 191)
Фœлтœрœнтыл куыст , фœйнœгыл.
4 . Рефлекси.
Уœдœ ма мын зœгъут œмбал чи у?
Хуыздœр нœ урочы чи архайдта?
Бакœсын œмдзœвгœ «Лœппутœ» Айларты М.
5 Хатдзœг.