Итоговое оценивание на русском и английском языках по теме исследования Электричество и магнетизм


Excellent Good Satisfactorily Bad
Independently found, collected and used various resources to the creation of a flashlight models. He found, collected and used various resources to the creation of the flashlight model with some help from the teacher It requires significant assistance in finding teachers, selection and use of resources to create a model of a flashlight. Needs constant help of a teacher in finding, selection and use of resources to create the flashlight model.
Self-created model of the working flashlight. Created model working flashlight with some help from the teacher. Created model working flashlight with considerable help of a teacher. Could not create a working model of pocket flashlight.
Independently developed and wrote a coherent and detailed instruction to create a flashlight. Developed and write a coherent and detailed instruction to create a flashlight with some help from the teacher. Developed and wrote no more instruction to create a flashlight with considerable help of a teacher. I could not work out and write instruction to create a flashlight
During the presentation, can explain in detail the energy conversion process by the example of his model. During the presentation, can generally explain the process of energy conversion on the example of his model. The presentation may partially explain the process of energy conversion on the example of his model. During the presentation, nothing can explain
Отлично Хорошо Удовлетворительно Плохо
Самостоятельно нашёл, отбрал и применил различные ресурсы для создания модели фонарика Нашёл, отбрал и применил различные ресурсы для создания модели фонарика с некоторой помощью учителя Нуждался в значительной помощи учителя в нахождении, отборе и применении ресурсов для создания модели фонарика. Нуждался в постоянной помощи учителя в нахождении, отборе и применении ресурсов для создания модели фонарика.
Самостоятельно создал модель работающего карманного фонарика. Создал модель работающего карманного фонарика с некоторой помощью учителя. Создал модель работающего карманного фонарика со значительной помощью учителя. Не смог создать модель работающего карманого фонарика.
Самостоятельно разработал и написал последовательную и подробную инстуркцию по созданию карманного фонарика. Разработал и написал последовательную и подробную инстуркцию по созданию карманного фонарика с некоторой помощью учителя. Разработал и написал не подробную инстуркцию по созданию карманного фонарика со значительной помощью учителя. Не смог разработать и написать инстуркцию по созданию карманного фонарика
В ходе презентации может детально объяснить процесс преобразования энергии на примере своей модели. В ходе презентации может в общем объяснить процесс преобразования энергии на примере своей модели. В ходе презентации может частично объяснить процесс преобразования энергии на примере своей модели. В ходе презентации ничего не может объяснить