Контроль эш «Затланышлы фигыльл?р»


Контроль эш “Затланышлы фигыльләр”
I вариант
1. От следующих глаголов образуйте глаголы изъявительного наклонения настоящего времени положительной и отрицательной формы: кил, бас, утыр, ал, кит, сөйлә.
2.Проспрягайте по лицам и числам в положительной и отрицательной формах: килде, кайта, китәчәк, йөрсә, бар, күрер.
3.Образуйте глаголы условного наклонения: бар, тор, укы, көл, чык.
4.Спишите, вставляя пропущенные буквы.
К..лланма, үзл..штер..ргә, г..мәли, д..ли..ләргә, уйлан..рга.
5.Выпиши глаголы в три столбика.
Хәзерге заман Үткән заман Киләчәк заман
Глаголы: ыргытачак, баткан, киттем, беленә, саныйбыз, кабатладылар, килер, кайтканнар, бетә, уйлар, эшлим, ясадым, җырладык, уйный, биеде.
6.Из данных слов составьте предложения.
Кичәсе, мәктәптә, була, “Көзге бал”. Кышкы, каникуллар, язгы, озынрак, каникуллардан. Озын, көннәр, була, җәйге.
7.Переведите.
Этот ученик хорошо учится. Наши девочки старательно работали. Моя сестра пойдет в школу. Ольга красиво рисует.
Контроль эш “Затланышлы фигыльләр”
II вариант
1. От следующих глаголов образуйте глаголы изъявительного наклонения настоящего времени положительной и отрицательной формы: ят, йөр, кайт, бар, яшә, сөйләш.
2.Проспрягайте по лицам и числам в положительной и отрицательной формах: яза, җырлады, укыса, бир, барачак, алыр.
3.Образуйте глаголы условного наклонения: ят, бир, ятла ,яз, эшлә.
4.Спишите, вставляя пропущенные буквы.
Күн..гергә, үзл..штер..ргә, г..мәли, д..ли..ләргә, уйлан..рга.
5.Выпиши глаголы в три столбика.
Хәзерге заман Үткән заман Киләчәк заман
Глаголы: бирә, саклар, җылыткан, керде, үсә, үтте, кайтырмын, сөйләдем, чага, таба,күрәчәкләр, ява,кайтты, барган.
6.Из данных слов составьте предложения.
Бардык, урманга, көне, җәй. Уйнадык, төрле, без, уеннар. Абыйсына, Азат, бирде, көрәк, тимер.
7.Переведите.
Мой дедушка жил в деревне. Аня утром делает зарядку. Завтра мы пойдем в лес. Я учусь в русской школе в восьмом классе.
Контроль эш “Затланышлы фигыльләр”
III вариант
1. От следующих глаголов образуйте глаголы изъявительного наклонения настоящего времени положительной и отрицательной формы: ю, яса, үс, әйт, бир, укы.
2.Проспрягайте по лицам и числам в положительной и отрицательной формах: киләчәк, кайса, китте, йөрер, бара, күр.
3.Образуйте глаголы условного наклонения: ят, бир, ятла ,яз, эшлә.
4.Спишите, вставляя пропущенные буквы.
К..лланма, үзл..штер..ргә, г..мәли, д..ли..ләргә, уйлан..рга.
5.Выпиши глаголы в три столбика.
Хәзерге заман Үткән заман Киләчәк заман
Глаголы: ыргытачак, баткан, киттем, беленә, саныйбыз, кабатладылар, килер, кайтканнар, бетә, уйлар, эшлим, ясадым, җырладык, уйный, биеде.
6.Из данных слов составьте предложения.
Кичәсе, мәктәптә, була, “Көзге бал”. Кышкы, каникуллар, язгы, озынрак, каникуллардан. Озын, көннәр, була, җәйге.
7.Переведите.
Этот ученик хорошо учится. Наши девочки старательно работали. Моя сестра пойдет в школу. Ольга красиво рисует.
Контроль эш “Затланышлы фигыльләр”
IX вариант
1. От следующих глаголов образуйте глаголы изъявительного наклонения настоящего времени положительной и отрицательной формы: ян, сөй, сөйлә, кайт, бул, кайт.
2.Проспрягайте по лицам и числам в положительной и отрицательной формах: язды, җырлаган, укыр, бирә, бар, алса.
3.Образуйте глаголы условного наклонения: бар, тор, укы, көл, чык.
4.Спишите, вставляя пропущенные буквы.
Күн..гергә, үзл..штер..ргә, г..мәли, д..ли..ләргә, уйлан..рга.
5.Выпиши глаголы в три столбика.
Хәзерге заман Үткән заман Киләчәк заман
Глаголы: бирә, саклар, җылыткан, керде, үсә, үтте, кайтырмын, сөйләдем, чага, таба,күрәчәкләр, ява,кайтты, барган.
6.Из данных слов составьте предложения.
Бардык, урманга, көне, җәй. Уйнадык, төрле, без, уеннар. Абыйсына, Азат, бирде, көрәк, тимер.
7.Переведите.
Мой дедушка жил в деревне. Аня утром делает зарядку. Завтра мы пойдем в лес. Я учусь в русской школе в восьмом классе.
Контроль эш “Затланышлы фигыльләр”
I вариант
1. От следующих глаголов образуйте глаголы изъявительного наклонения настоящего времени положительной и отрицательной формы: кил, бас, утыр, ал, кит, сөйлә.
2.Проспрягайте по лицам и числам в положительной и отрицательной формах: килде, кайта, китәчәк, йөрсә, бар, күрер.
3.Образуйте глаголы условного наклонения: бар, тор, укы, көл, чык.
4.Спишите, вставляя пропущенные буквы.
К..лланма, үзл..штер..ргә, г..мәли, д..ли..ләргә, уйлан..рга.
5.Выпиши глаголы в три столбика.
Хәзерге заман Үткән заман Киләчәк заман
Глаголы: ыргытачак, баткан, киттем, беленә, саныйбыз, кабатладылар, килер, кайтканнар, бетә, уйлар, эшлим, ясадым, җырладык, уйный, биеде.
6.Из данных слов составьте предложения.
Кичәсе, мәктәптә, була, “Көзге бал”. Кышкы, каникуллар, язгы, озынрак, каникуллардан. Озын, көннәр, була, җәйге.
7.Переведите.
Этот ученик хорошо учится. Наши девочки старательно работали. Моя сестра пойдет в школу. Ольга красиво рисует.
Контроль эш “Затланышлы фигыльләр”
II вариант
1. От следующих глаголов образуйте глаголы изъявительного наклонения настоящего времени положительной и отрицательной формы: ят, йөр, кайт, бар, яшә, сөйләш.
2.Проспрягайте по лицам и числам в положительной и отрицательной формах: яза, җырлады, укыса, бир, барачак, алыр.
3.Образуйте глаголы условного наклонения: ят, бир, ятла ,яз, эшлә.
4.Спишите, вставляя пропущенные буквы.
Күн..гергә, үзл..штер..ргә, г..мәли, д..ли..ләргә, уйлан..рга.
5.Выпиши глаголы в три столбика.
Хәзерге заман Үткән заман Киләчәк заман
Глаголы: бирә, саклар, җылыткан, керде, үсә, үтте, кайтырмын, сөйләдем, чага, таба,күрәчәкләр, ява,кайтты, барган.
6.Из данных слов составьте предложения.
Бардык, урманга, көне, җәй. Уйнадык, төрле, без, уеннар. Абыйсына, Азат, бирде, көрәк, тимер.
7.Переведите.
Мой дедушка жил в деревне. Аня утром делает зарядку. Завтра мы пойдем в лес. Я учусь в русской школе в восьмом классе.
Контроль эш “Затланышлы фигыльләр”
III вариант
1. От следующих глаголов образуйте глаголы изъявительного наклонения настоящего времени положительной и отрицательной формы: ю, яса, үс, әйт, бир, укы.
2.Проспрягайте по лицам и числам в положительной и отрицательной формах: киләчәк, кайса, китте, йөрер, бара, күр.
3.Образуйте глаголы условного наклонения: ят, бир, ятла ,яз, эшлә.
4.Спишите, вставляя пропущенные буквы.
К..лланма, үзл..штер..ргә, г..мәли, д..ли..ләргә, уйлан..рга.
5.Выпиши глаголы в три столбика.
Хәзерге заман Үткән заман Киләчәк заман
Глаголы: ыргытачак, баткан, киттем, беленә, саныйбыз, кабатладылар, килер, кайтканнар, бетә, уйлар, эшлим, ясадым, җырладык, уйный, биеде.
6.Из данных слов составьте предложения.
Кичәсе, мәктәптә, була, “Көзге бал”. Кышкы, каникуллар, язгы, озынрак, каникуллардан. Озын, көннәр, була, җәйге.
7.Переведите.
Этот ученик хорошо учится. Наши девочки старательно работали. Моя сестра пойдет в школу. Ольга красиво рисует.
Контроль эш “Затланышлы фигыльләр”
IX вариант
1. От следующих глаголов образуйте глаголы изъявительного наклонения настоящего времени положительной и отрицательной формы: ян, сөй, сөйлә, кайт, бул, кайт.
2.Проспрягайте по лицам и числам в положительной и отрицательной формах: язды, җырлаган, укыр, бирә, бар, алса.
3.Образуйте глаголы условного наклонения: бар, тор, укы, көл, чык.
4.Спишите, вставляя пропущенные буквы.
Күн..гергә, үзл..штер..ргә, г..мәли, д..ли..ләргә, уйлан..рга.
5.Выпиши глаголы в три столбика.
Хәзерге заман Үткән заман Киләчәк заман
Глаголы: бирә, саклар, җылыткан, керде, үсә, үтте, кайтырмын, сөйләдем, чага, таба,күрәчәкләр, ява,кайтты, барган.
6.Из данных слов составьте предложения.
Бардык, урманга, көне, җәй. Уйнадык, төрле, без, уеннар. Абыйсына, Азат, бирде, көрәк, тимер.
7.Переведите.
Мой дедушка жил в деревне. Аня утром делает зарядку. Завтра мы пойдем в лес. Я учусь в русской школе в восьмом классе.
Контроль эш “Затланышлы фигыльләр”
I вариант
1. От следующих глаголов образуйте глаголы изъявительного наклонения настоящего времени положительной и отрицательной формы: кил, бас, утыр, ал, кит, сөйлә.
2.Проспрягайте по лицам и числам в положительной и отрицательной формах: килде, кайта, китәчәк, йөрсә, бар, күрер.
3.Образуйте глаголы условного наклонения: бар, тор, укы, көл, чык.
4.Спишите, вставляя пропущенные буквы.
К..лланма, үзл..штер..ргә, г..мәли, д..ли..ләргә, уйлан..рга.
5.Выпиши глаголы в три столбика.
Хәзерге заман Үткән заман Киләчәк заман
Глаголы: ыргытачак, баткан, киттем, беленә, саныйбыз, кабатладылар, килер, кайтканнар, бетә, уйлар, эшлим, ясадым, җырладык, уйный, биеде.
6.Из данных слов составьте предложения.
Кичәсе, мәктәптә, була, “Көзге бал”. Кышкы, каникуллар, язгы, озынрак, каникуллардан. Озын, көннәр, була, җәйге.
7.Переведите.
Этот ученик хорошо учится. Наши девочки старательно работали. Моя сестра пойдет в школу. Ольга красиво рисует.
Контроль эш “Затланышлы фигыльләр”
II вариант
1. От следующих глаголов образуйте глаголы изъявительного наклонения настоящего времени положительной и отрицательной формы: ят, йөр, кайт, бар, яшә, сөйләш.
2.Проспрягайте по лицам и числам в положительной и отрицательной формах: яза, җырлады, укыса, бир, барачак, алыр.
3.Образуйте глаголы условного наклонения: ят, бир, ятла ,яз, эшлә.
4.Спишите, вставляя пропущенные буквы.
Күн..гергә, үзл..штер..ргә, г..мәли, д..ли..ләргә, уйлан..рга.
5.Выпиши глаголы в три столбика.
Хәзерге заман Үткән заман Киләчәк заман
Глаголы: бирә, саклар, җылыткан, керде, үсә, үтте, кайтырмын, сөйләдем, чага, таба,күрәчәкләр, ява,кайтты, барган.
6.Из данных слов составьте предложения.
Бардык, урманга, көне, җәй. Уйнадык, төрле, без, уеннар. Абыйсына, Азат, бирде, көрәк, тимер.
7.Переведите.
Мой дедушка жил в деревне. Аня утром делает зарядку. Завтра мы пойдем в лес. Я учусь в русской школе в восьмом классе.
Контроль эш “Затланышлы фигыльләр”
III вариант
1. От следующих глаголов образуйте глаголы изъявительного наклонения настоящего времени положительной и отрицательной формы: ю, яса, үс, әйт, бир, укы.
2.Проспрягайте по лицам и числам в положительной и отрицательной формах: киләчәк, кайса, китте, йөрер, бара, күр.
3.Образуйте глаголы условного наклонения: ят, бир, ятла ,яз, эшлә.
4.Спишите, вставляя пропущенные буквы.
К..лланма, үзл..штер..ргә, г..мәли, д..ли..ләргә, уйлан..рга.
5.Выпиши глаголы в три столбика.
Хәзерге заман Үткән заман Киләчәк заман
Глаголы: ыргытачак, баткан, киттем, беленә, саныйбыз, кабатладылар, килер, кайтканнар, бетә, уйлар, эшлим, ясадым, җырладык, уйный, биеде.
6.Из данных слов составьте предложения.
Кичәсе, мәктәптә, була, “Көзге бал”. Кышкы, каникуллар, язгы, озынрак, каникуллардан. Озын, көннәр, була, җәйге.
7.Переведите.
Этот ученик хорошо учится. Наши девочки старательно работали. Моя сестра пойдет в школу. Ольга красиво рисует.
Контроль эш “Затланышлы фигыльләр”
IX вариант
1. От следующих глаголов образуйте глаголы изъявительного наклонения настоящего времени положительной и отрицательной формы: ян, сөй, сөйлә, кайт, бул, кайт.
2.Проспрягайте по лицам и числам в положительной и отрицательной формах: язды, җырлаган, укыр, бирә, бар, алса.
3.Образуйте глаголы условного наклонения: бар, тор, укы, көл, чык.
4.Спишите, вставляя пропущенные буквы.
Күн..гергә, үзл..штер..ргә, г..мәли, д..ли..ләргә, уйлан..рга.
5.Выпиши глаголы в три столбика.
Хәзерге заман Үткән заман Киләчәк заман
Глаголы: бирә, саклар, җылыткан, керде, үсә, үтте, кайтырмын, сөйләдем, чага, таба,күрәчәкләр, ява,кайтты, барган.
6.Из данных слов составьте предложения.
Бардык, урманга, көне, җәй. Уйнадык, төрле, без, уеннар. Абыйсына, Азат, бирде, көрәк, тимер.
7.Переведите.
Мой дедушка жил в деревне. Аня утром делает зарядку. Завтра мы пойдем в лес. Я учусь в русской школе в восьмом классе.
Контроль эш “Затланышлы фигыльләр”
I вариант
1. От следующих глаголов образуйте глаголы изъявительного наклонения настоящего времени положительной и отрицательной формы: кил, бас, утыр, ал, кит, сөйлә.
2.Проспрягайте по лицам и числам в положительной и отрицательной формах: килде, кайта, китәчәк, йөрсә, бар, күрер.
3.Образуйте глаголы условного наклонения: бар, тор, укы, көл, чык.
4.Спишите, вставляя пропущенные буквы.
К..лланма, үзл..штер..ргә, г..мәли, д..ли..ләргә, уйлан..рга.
5.Выпиши глаголы в три столбика.
Хәзерге заман Үткән заман Киләчәк заман
Глаголы: ыргытачак, баткан, киттем, беленә, саныйбыз, кабатладылар, килер, кайтканнар, бетә, уйлар, эшлим, ясадым, җырладык, уйный, биеде.
6.Из данных слов составьте предложения.
Кичәсе, мәктәптә, була, “Көзге бал”. Кышкы, каникуллар, язгы, озынрак, каникуллардан. Озын, көннәр, була, җәйге.
7.Переведите.
Этот ученик хорошо учится. Наши девочки старательно работали. Моя сестра пойдет в школу. Ольга красиво рисует.
Контроль эш “Затланышлы фигыльләр”
II вариант
1. От следующих глаголов образуйте глаголы изъявительного наклонения настоящего времени положительной и отрицательной формы: ят, йөр, кайт, бар, яшә, сөйләш.
2.Проспрягайте по лицам и числам в положительной и отрицательной формах: яза, җырлады, укыса, бир, барачак, алыр.
3.Образуйте глаголы условного наклонения: ят, бир, ятла ,яз, эшлә.
4.Спишите, вставляя пропущенные буквы.
Күн..гергә, үзл..штер..ргә, г..мәли, д..ли..ләргә, уйлан..рга.
5.Выпиши глаголы в три столбика.
Хәзерге заман Үткән заман Киләчәк заман
Глаголы: бирә, саклар, җылыткан, керде, үсә, үтте, кайтырмын, сөйләдем, чага, таба,күрәчәкләр, ява,кайтты, барган.
6.Из данных слов составьте предложения.
Бардык, урманга, көне, җәй. Уйнадык, төрле, без, уеннар. Абыйсына, Азат, бирде, көрәк, тимер.
7.Переведите.
Мой дедушка жил в деревне. Аня утром делает зарядку. Завтра мы пойдем в лес. Я учусь в русской школе в восьмом классе.
Контроль эш “Затланышлы фигыльләр”
III вариант
1. От следующих глаголов образуйте глаголы изъявительного наклонения настоящего времени положительной и отрицательной формы: ю, яса, үс, әйт, бир, укы.
2.Проспрягайте по лицам и числам в положительной и отрицательной формах: киләчәк, кайса, китте, йөрер, бара, күр.
3.Образуйте глаголы условного наклонения: ят, бир, ятла ,яз, эшлә.
4.Спишите, вставляя пропущенные буквы.
К..лланма, үзл..штер..ргә, г..мәли, д..ли..ләргә, уйлан..рга.
5.Выпиши глаголы в три столбика.
Хәзерге заман Үткән заман Киләчәк заман
Глаголы: ыргытачак, баткан, киттем, беленә, саныйбыз, кабатладылар, килер, кайтканнар, бетә, уйлар, эшлим, ясадым, җырладык, уйный, биеде.
6.Из данных слов составьте предложения.
Кичәсе, мәктәптә, була, “Көзге бал”. Кышкы, каникуллар, язгы, озынрак, каникуллардан. Озын, көннәр, була, җәйге.
7.Переведите.
Этот ученик хорошо учится. Наши девочки старательно работали. Моя сестра пойдет в школу. Ольга красиво рисует.
Контроль эш “Затланышлы фигыльләр”
IX вариант
1. От следующих глаголов образуйте глаголы изъявительного наклонения настоящего времени положительной и отрицательной формы: ян, сөй, сөйлә, кайт, бул, кайт.
2.Проспрягайте по лицам и числам в положительной и отрицательной формах: язды, җырлаган, укыр, бирә, бар, алса.
3.Образуйте глаголы условного наклонения: бар, тор, укы, көл, чык.
4.Спишите, вставляя пропущенные буквы.
Күн..гергә, үзл..штер..ргә, г..мәли, д..ли..ләргә, уйлан..рга.
5.Выпиши глаголы в три столбика.
Хәзерге заман Үткән заман Киләчәк заман
Глаголы: бирә, саклар, җылыткан, керде, үсә, үтте, кайтырмын, сөйләдем, чага, таба,күрәчәкләр, ява,кайтты, барган.
6.Из данных слов составьте предложения.
Бардык, урманга, көне, җәй. Уйнадык, төрле, без, уеннар. Абыйсына, Азат, бирде, көрәк, тимер.
7.Переведите.
Мой дедушка жил в деревне. Аня утром делает зарядку. Завтра мы пойдем в лес. Я учусь в русской школе в восьмом классе.