Воспитательный час на тему государственные символы

Т‰рбие саCатыныS таKырыбы:
«Мемлекеттік р‰міздер – aлт маKтанышы»

МаKсаты:
ЕлтаSба, Ту, €нaран туралы т_сініктерін ныCайту. Р‰міздердіS пайда болуы ж‰не тарихтаCы маSызы жайлы т_сініктерді дамыту.
ОKушыныі есте саKтау Kабілетін дамыту, ™з ойын дaрыс жеткізуге ынталандыру.
ОKушыларды Отан с_йгіштікке, адамгершілікке, елініS Туын, ЕлтаSбасын, €нaранын Kастерлеп, Kaрметтеуге, халKыныS тегін, тарихын білуге т‰рбиелеу.

Т_рі: ауызша журнал.

Кіріспе б™лім:
Біздер т‰уелсіз KазаK елініS, жас aландарымыз. СондыKтан ™з жерімізді, ™з елімізді KорCауCа, Kадірлеуге, с_йюге тиіс екенімізді естен шыCармайыK.
Отан – жерім, Отан – суым,
Отан Kуат, н‰р береді.
Отан – aран, Отан – туым,
Отан м‰Sгі г_лденеді – демекші
Т‰уелсіздігіміз тaCырлы болып, еліміздіS символы – мемлекеттік р‰міздерді Kастерлеп Kaрметтеу б‰ріміздіS міндетті парызымыз болып саналады.
Ендеше «Мемлекеттік р‰міздер- _лт маKтанышы» атты т‰рбие саCатымызды бастаймыз.

(€нaран орындалады.)

ЖурналдыS бірінші беті: ТaSCыш Президент.
1991 жылдыS 16 желтоKсанында JазаKстан т‰уелсіз Республика болып жарияланды. 1991 жылдыS 1 желтоKсанында президенттік сайлау болды. Ата заSымыз бойынша б_кілхалыKтыK референдум негізінде 2012 жылдыS басында Назарбаев Kайта Президент болып сайланды.

(Райгуль)

ЖурналдыS екінші беті: ЕSселі ЕлтаSба

(Аяна)
(Д‰урен)

ЖурналдыS _шінші беті: ТaCырлы Туымыз
Егерде ТуCа тaтас зер салсаK, автордыS оны жасаCанда _лкен мазмaнды ойластырCаны байKалады. Ол жер ж_зінде ‰лемге нaр шашKан К_н с‰улесі астында KияCа Kанат KаKKан Kыран – тыныштыKпен баянды ™мірдіS белгісі, ал ою-™рнек тудыS Kай елдікі екенін аSCартады.

(ЕSлік)
(НарCыз)
(Рафхат)

ЖурналдыS т™ртінші беті: АсKаKтаCан €нaран
Кез келген мемлекеттіS еS маSыздысы – €нaран. €нaран миемлекеттіS салтанатты ‰ні. Ол халыKты ‰йгілі етеді. ОныныS с™здерінде халыKтыS мыSдаCан жылCы тарихы, б_гінгі ™мірі мен келешек арманы айтылCан. €нaранды т_регеліп, ж_ректіS тaсына Kолдарын Kойыпайтады. Бaл ™з мемлекетіSе деген Kaрметті к™рсетеді.

(Жанар)
(Г_лнaр)

Ойындар мен тапсырмалар.
Мына с™здерден басKа с™здер жазу:
ЕлтаSба, БайраK, €нaран
(ел, бай, ‰н, таSба, ай, aран, таS, Kар, _н, аS, ар, нан).
МaCалім мемлекеттік р‰міздердіS белгілері туралы айтады, оKушылар Kай белгі туралы екенін аныKтайды.
Т™лKaжатта, туу туралы ку‰лікте, Kaжаттарда белгіленген (ЕлтаSба)
Президент резиденциясында, ^кімет _йінде ілулі тaрады, барлыK мекемелерде бар (Ту)
Республика, облыс, аудан к™леміндегі маSызды салтанатты м‰жілістерде орындалады. (€нaран).

Jорытынды:
Мемлекеттік р‰міздерді Kадірлеу т‰уелсіз JазаKстанныS ‰рбір азаматыныS Kасиетті борышы. Мемлекеттік р‰міздерді Kaрметтеу – елді, халыKты, тарихты, ‰дет-Caрыпты, салт-д‰ст_рді Kастерлеу болып табылады.
Осымен б_гінгі т‰рбие саCатымыз аяKталды.






B.Молдашев атындаCы ОЖББ мектебі




«Мемлекеттік р‰міздер – aлт маKтанышы»

Т‰рбие саCаты.
9 «б» сыныбы















· Сынып жетекшісі: айшурина Г.Н.






2014 – 2015 оKу жылы

Воспитательный час на тему:

« Я ... »

Цель: Пробудить интерес к самопознанию, научить развивать в себе положительные качества, развивать умение выражать свои мысли.
Дается задание дописать предложение используя слова из списка
По моему я ...
Другие думают, что я ...
Я хочу быть ...

Список слов: приятный, слабый, положительный, грубый, честный, хвастливый, трудолюбивый, скучный, храбрый, жадный, хитрый, смешной, терпеливый, верный, непрятный, хороший, здоровый, добрый, красивый, быстрый, нежный, сильный, лгун, понятливый, любит дружить(много друзей), заботливый, надежный, симпатичный.

Упражнение «Горячий стул»
Проверяется на сколько совпадают мнения каждого из учеников с остальными. Каждый ученик по очереди садится на стул, а остальные не повторяя друг-друга отвечают на вопрос «Какой он(она)?». Сидящий на стуле сравнивает свои ответы с ответами учащихся.

Тест-игра «Мне нравится общаться с тобой»
Учащимся раздаются листочки со списком класса и дается задание: возле каждого имени (кроме своего) расставить баллы в соответствии с кодом (на доске), после чего я собираю и раздаю листочки каждому.
+2 – мне нравится с тобой общаться
+1 – ты не очень общительный
0 – я с тобой много не общаюсь и поэтому не очень хорошо знаю тебя
-1 – иногда не хочу зарговаривать с тобой
-2 – с тобой трудно общаться

задание: полученные листочки проанализировать и сделать вывод.

Идет обсуждение урока, ученики отвечают на вопросы:
Что понравилось?
Какие трудности возникали?
Трудно ли оценивать себя, других?




СОШ имени Г.Молдашева





Воспитательный час
на тему:


« Я ... »












Классный руколводитель: Байшурина Г.Н.









2014 – 2015 учебный год

приятный, слабый, положительный, грубый, честный, хвастливый, трудолюбивый, скучный, храбрый, жадный, хитрый, смешной, терпеливый, верный, непрятный, хороший, здоровый, добрый, красивый,

быстрый, нежный, сильный, лгун, понятливый,
любит дружить

(много друзей), заботливый, надежный, симпатичный.



+2 – мне нравится с тобой общаться

+1 – ты не очень общительный

0 – я с тобой много не общаюсь и поэтому не очень хорошо знаю тебя

- 1 – иногда не хочу зарговаривать с тобой

-2 – с тобой трудно общаться








Нуртлеухан
Жанар
Актоты
Гульфия
Райгуль

Назерке
Азамат
Зарина
Арман
Айдос

Алихан
Равиля
Иван
Гульнур
Карима

Рафхат
Жалгасбек
Асылжан
Айбек
Асемгуль

Нуртлеухан
Жанар
Актоты
Гульфия
Райгуль

Назерке
Азамат
Зарина
Арман
Айдос

Алихан
Равиля
Иван
Гульнур
Карима

Рафхат
Жалгасбек
Асылжан
Айбек
Асемгуль




ґђ Заголовок 1ґђ Заголовок 2ґђ Заголовок 3ґђ Заголовок 4ґђ Заголовок 515