Урок по математике на тему 20гич? бол?ан санларни ?ошуш (1класс)

47
М‰кт‰п «А.Розибакиев намидики оттура м‰кт‰п» КММ

К_ни :30.11.2016 ж.
Му‰ллимниS исми-н‰сиби: Асанова Б. Ш

Синип: 1 «В» синип
JатнашKанлар:
JатнашмиCанлар:

П‰ни
Математика

Д‰рис мавзуси
20 гич‰ болCан санларни Kошуш

ОKуш м‰хс‰тлири

1.1.2.1 Kошуш ‰м‰линиS умумий элементлири йоK жиCиндиниS биркиши, азайтишниS-жиCиндиниS б™лигин ажиртип елиш охшаш ч_шиниш
1.1.2.5 онлуKтин ашмай бир ханилиK санларни онлуKларни еCизч‰ Kошуш в‰ азайтишни орунлаш
1.5.2.2 «+»,«-»,«=» б‰лг_лирини Kоллиниш

Баkалаш критериялири:
1. ТоплиминиS бирикиши Kошуш ‰м‰линиS н‰тижиси ек‰нлигинии билиду
2. 20гич‰ санларни онлуKтин ашмай Kошалайду
3. Jошундини язCанда «+» б‰лг_лирини дурус Kоллиналайду
Ойлаш д‰рижилири:
Билиду
Ч_шиниду
Jоллиниду


ТиллиK в‰зип‰:
Jошуш в‰ елиш с™зини _ч тилда ейтиду



Тир‰к с™зл‰р бил‰н с™з бирикмилири: сложение вычитание, Kосу азайту
Subtraction addition





Т‰kлил KилишKа берилг‰н соаллар:
СанлиK шолида азайтиш дег‰н нем‰?
СанларниS разрядлиK KошулCучларCа ажритиш дег‰н нем‰ ?
Бирлик дег‰н нем‰?
П_т_н сандег‰н нем‰?



Нем‰ с‰в‰птин ..... д‰п ойлайс‰н?
Нем‰ с‰в‰птин икки б‰лг_л_к сан д‰ймиз?





АлдинKи оKуш:
1.1.2.1 Kошуш ‰м‰линиS умумий элементлири йоK топлиминиS биркиши, азайтишниS-топлиминиS б™лигин ажиртип елиш охшаш ч_шиниш


Реж‰


Режил‰нг‰н ваKит
Режил‰нг‰н паалий‰т
Ресурслар
Дерек-к™здер

Беши

Писихологиялик т‰йярлиK.
€ссалам д‰йли
Ойнап к_л‰йли
Уш бу д‰ристин
Билим алайли
Санларни онлуK бирликк‰ ажритиду
12,13,14,15,16,17,18,19
10,20,30,40,50,60,70,80,90,100


СандуKч‰ ичид‰ санлар бар


Оттуриси

Тапшурмилар:





Баkалаш критериялири
1. ТоплиминиS бирикиши Kошуш ‰м‰линиS н‰тижиси ек‰нлигинии билиду

Дескриптор:
1.KошундиниS м‰насини тапалайду
2. санлиK шолида к™рсит‰л‰йду
3Санларни рус ,KазаK, инглиз тилида ейталайду




Тапшурмилар:

5+10=15




Баkалаш критериялири:
2. 20гич‰ санларни онлуKтин ашмай Kошалайду
Дескриптор:
1. JошундиниS м‰насини тапалайду
2. СанлиK шолида к™рсит‰л‰йду
3..Мисал т_з‰л‰йду




С‰г‰kлитиш п‰йти:

Кесинд‰ боп турайли
ОS яKKа сол яKKа шола т_з‰йли
Чекит болуп течлинп
Партида биз олтирайли





Тапшурма





1 Jошундини язCанда «+» б‰лг_лирини дурус Kоллиналайду
1. ипад‰ Kуралайду
2Jошуш б‰лг_сини язалайду
3. Ипадиг‰ ‰кси ‰м‰л тапалайду




ахири

Баkалаш
1.«БаCдаршам» усули
2.Махташ с™злири яхши, тиришKин,ярайс‰н

€кси баCлиниш




Jошумч‰ м‰луматлар д‰рисликтин сирт










Jабилий‰тлик оKуCучи бил‰н иш

Баkалаш

П‰н арилиK баCлиниш –
т‰би‰тшунаслиK
Дуния тонуш Т‰н саKлиK в‰ ховупсизлик, АКТ-бил‰н баCлиниш.
JaндылыKтармен байланыс
(т‰рбий‰ элементлири).
jайванатларCа C‰мхорлуK KилишKа т‰рбийил‰ш







Рефлексия
Д‰рисниS м‰хситини оKуш в‰зипилирини орунлидимму?
Б_г_н оKуCучилар нем‰ _г‰нди?
Д‰рис KандаK в‰ KандаK д‰рижид‰ ™тти?
Режил‰нг‰н Kабилий‰тлик оKуCучи бил‰н иш ‰м‰лг‰ аштиму? (тапшурма д‰риск‰ маслашKанму?)
ВаKитни KандаK пайдиландим?
Реж‰мг‰ KандаK ™згириш кирг_зд_м, немишк‰?

Паалий‰тк‰ жавап






 скачанные файлы (4)Рисунок 8Описание: Описание: Описание: скачанные файлы (4)загруженное (2)Рисунок 7Описание: Описание: Описание: C:\Users\1\Downloads\загруженное (2).jpgРисунок 6