Презентация на тему: Применение интерактивных методов обучения на уроках крымскотатарского языка
Къырымтатар тили дерслеринде интерактив усулларнынъ къулланылувы.Применение интерактивных методов обучения на уроках крымскотатарского языкаКъырымтатар тили ве эдебияты оджасыИсмаилова Л.У.
Интерактив усулларнынъ макъсатлары: талебелерде дерске меракъ догъурмакъ; эр бир талебе дерсте чалыша; къонушув (динълемеге ве бир-бирини эшитмеге, диалог тизмеге, суаллер бермеге огретюв); группаларда ишлемеге огренюв; дерсте мустакъиль шекильде чалышув; талебелернинъ сёз байлыгъыны арттырув.
Ассоциатив чалысыТалебелер берильген сёзге ассоциациялар тапалар (ренк, ерлешкенине коре, шекиль, арекетине коре, лезет ве дигер).
ОюнларДерсте оюнларнынъ къулланувы талебелерде окъувгъа меракъ догъура.
Сенкан усулы1. Мевзу2. Эки сыфат3. Учь филь4. Сизинъ мунасебетинъиз5. Синоним
Куб усулы1. Сезнинъ характеристикасы (ренк, шекиль ве дигер)2. Къыяслав (Неге ошай? Насыл фаркъы бар?)3. Ассоциациялар4. Насыл, неден япылгъан? 5. Неде къуллана?6. Аргументлер («за» или «против»)
Группаларда ишГруппалар талебелернинъ истегине коре я да оджа озю талебелернинъ севиесине коре тешкиль эте.Мында талебелер чокъча къонушалар.
Венн диаграммасыЭки я да учь предметнинъ умумий ве айры чизгилерини къайд этюв.
Мий уджумыБу усул конкрет проблемни чезгенде я да суальге джевап тапкъанда къулланыла.
Проект усулыБу усулда талебелер озь иджадыны косьтерелер.